سه ماه اول میگن سبزی زیاد نخورید
مگه نه دیگه مشکلی نیست
نه چه ضرری 🤥
بله عزیرم زیادش ضرر داره ب خاطر وجود سیر و شنبلیله داخلش
سعی کن اگ میخوری زیاد نخوری
فقط کرفس نباید بریزی داخلش چون زیاد میخوری
اخه چه ضرری عزیزم بخور نوش جونتون
چه ضرری؟
من ک هفته ای یکی دو بار میخورم
چرا باید ضرر داشته باشه اخه
آخه از وقتی خوردم درد مثل پریودی دارم
من همیشه میخورم چه ضرری بابا
عزیزم چرا باید ضرر داشته باشه آخه
بخدا من ویارم قرمه سبزیه از اول بارداریم انقده خوردم که نگو خداروشکر جفتمون هم سالمیم
آخه کی گفته بده هرچقدر دوس داری بخور تازه من امروز هم نشتستم سیر خوردم
ضررنداره عزیزم فقط نفخ لوبیارو بگیر
نه عزیزم
نه چه ضرری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.