خانوماااا
شما کندور میخورید؟
از ماه چند تا چند باید بخوریم و چقدر

۵ پاسخ

نباید بخوری
بیش فعالی برای بچه میاره

کندر مرغوب باید بخوری کندر قرمز. ماه ۳ و ۴ بعد از اون فایده نداره. به اندازه هم بخوری بچه هیچیش نمیشه. چون کندر مرغوب پیدا نمیشه میگن نخورین

من نیخورم پیش فعال میشه بچه

بچه بیش فعال میشه

دکترم گف به هیچ عنوان نخور

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری