میگم ۱۳هفته و هورده ام فردا میرم‌انتی ممکنه جنسیتو بگ

۵ پاسخ

بمن نگفت ۱۳ و دوروز بودم 🫠

اگ پسرباشه احتمالا مشخص میشه بهت میگه

برا من چندبار تایید شد و انتیم سه بعدی بود ب تشخیصش اعتماد داشتم

۱۱هفته بودم دکتر گفت شبیه دختره انتی هم رفتم گفتن دختره چندروز پیشم رفتم سونو گفتن دختره 🥲

بمن گفتن

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری