سلام از مامانای شهرکردی کسی اینجا هس ؟؟

۳ پاسخ

آره گلم ، من هستم

میشه درخواست بدی من پرم لطفا

لباس فروشیا پراکنده هستن
جنس خوب بخوای ، بین میدون انقلاب و خیابان بهارستان کودک ایرانی ، لباسای خوبی داره کنارشم تالار کودک هست
خیابون کاشانی هم نرسیده به میدون آیت الله دهکردی دست راست مغز بادوم و هپی لند (اینام نزدیک هم هستن )
بین میدون انقلاب و فلکه آبی هم لباس فروشی کودک و تولیدی زیاد هست اینا به نسبت قیمتشون مناسب تره

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۳ سالگی