سوالو حذف کردی یا باز گهواره جون حذفش کرده؟😒😏
حاجی من کاشت داشتم حامله شدم 😐
من کاشت بودم یکسره ولی نازا نشدم
انگار روی واژن میکارند که نازایی میاره🤣💔
من از وقتی ک کاشت مد شدع کاشت داشتم ازدواج کردم دوتا بچه هم دارم کاش نازایی بیارع دیگ بچه نمیخوام 😆
🤣🤣🤣نازایی؟ جااان
بابا این چرا پرتا چیه جمع کنید
پس کاشت رایگان جایزه میدادی
شد ژلیش😂
اونم پنج تاااا🤣
اگ همچین چیزی داشت بهداشت بین المللی اصلا اجازه نمیداد همچین کاری رونق بگیره
این حرفارو از کجاتون درمیارین😂
🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
جدی یعنی من الان چون میزنم نازام دیگه
نازایی😳😳😳
قال کی؟حدیث جدید؟
🤣🤣🤣🤣جررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.