۸ پاسخ

حالا پسر من حرف نمیزنه آواسازی نمیکنه ولی سینه خیز میره پسر تو آواسازی میکنه؟

عزیزم بیشتر به روی شکم بزارش باهاش تمرین کن تا یاد بگیره چیزهایی که دوست داره رو جلوش بزار تا حرکت کنه به سمتشون و اگر توی گهواره میزاری کمتر بزار تا بیشتر تمایل به چهاردست و پا پیدا کنه
بچه هایی هستن که چهار دست و پا نمیرن مثلا دختر من اصلا دوست نداشت و بعد کلی تمرین اول نه ماهگی یاد گرفت اما من خودم دوست داشتم چهار دست و پا بره چون برای توانایی حل مسئله ذهن و تقویت هوش ریاضی کودک خیلی خوبه

پسر منم نمیرفت دهو نیم ماهگی از نشسته رفت تو چهاردستو پا الانم قشنگ چهاردستو پا میره قبلش خیلی نگران بودم

این بچه ها فقط بلدن مارو اذیت کنن پسر من سینه خیز میره ولی بدون کمک نمیتونه بشینه😢

من چی بگم ۱۱ماهشه نه راه میره نه چهار دست وپا‌

عزیزم بچه ها متفاوتن فعلا راااااحتی😃😊

نمیشینه؟

هیچی از اوناییه که یهو راه میره😆

سوال های مرتبط