پسرم آبریزش بینی داره از این میتونم بهش بدم چند سی سی بدم

تصویر
۴ پاسخ

اره من میدم‌روزی دو سی سی

پاارژین گرفتم امروز،دخترم سرماخورده

پلارژین خوبه به نظرتون یا سیتریزین؟
منم باید بگیرم

هر۱۲ساعت۲سیسی

سوال های مرتبط