۴ پاسخ

پولیپ داری بهتره اول اون برداشته شه چون مانع لانه‌گزینی میشه
اما فولیکولات خوبن
ضخامتت هم سه لایه‌ست که عالیه اما پایینه

فولیکولات ک خیلی خوبه
فیبرومم داری؟

اول نظر دکتر مهمه
دوم ضخامت آندومترت به نظرم پایین هست
اونم که نوشته ضایعه اکوژن به نظرم باید تو پریودی سونو بدی که اگر پولیپ نداری این نظریه رد بشه

اره میشه دوتا غالب داری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری