۴ پاسخ

اول دارو میدن برای تحریک تخمدان بعدکه فولیکولا به سایز مناسب رسیدن اسپرم ومیفرستن داخل رحم

تا جایی که اطلاع دارم ای یو ای واسه کساییه که تحرک اسپرمشون ضعیفه
با دستگاه تزریق دارن به نزدیک تخمک و فقط همینه و مثل ای وی اف تخمک کشی و کشت نداره
وقتی خودت مشکل داشته باشی خیلی کاربرد نداره بیشتر واسه همسره

امتحانی برو انشالله بشه..نشد برو ای وی اف

این روش درصد موفقیتش خیلی کمه..هزینش هم کمه..شانسیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری