۱۶ پاسخ

بقیه خیلی ببخشید گوه زیاد میخورن مگه باید به حرف بقیه زندگی کنیم؟

ندی بهتره

خیلی زود 💩بذار دهنه هر کی که تصمیم برای بچت میگیره

زیر یکسال نباید بدی بقیه حرف زیاد میزنن اجازه دخالت نده

صلاح بچت دست بقیه س؟

اشکال نداره عزیزم. من سر بچه اولم خیلی رعایت میکردم ولی آخرش یه بچه بد غذایی شد که نگو. برای این یکی از شش ماهگی هر وقت شرایطش نداشته باشم که جدا غذا بپزم ، غذای سفره بهش میدم

دقیقا مثل منی از بس بقیه میگن ندم بهش بقیه میدن

وااای نده سلامتی بچه مهمتره
من هرکی گفت گفتم اصلا فعلا صلاح نمیبینم

من دادم و ماشاالله مشکلی نداره

منم جایی باشم پدرمو درمیارن همه میگن بده از قدیم بچه هارو باغذای سفره بزرگ کردن و مامانجونم میگفت حتی یبارم سوپ جدا برای بچه هاش نپخته
من اگرغذا داشت میگم خب داره غذاش هست ولی اگر نداشت یکم برنج ساده بهش دادم

عزیزم‌هرجا ک‌میری غذاشو با خودت ببر قبل از سفره انداختن بهش بده بخوره سیر بشه اینجوری دیگه نمیتونن بگن غذای سفره بده بهش

غذای سفره جنوب پر از ادویه و روغن این چیزاست نکن این کارو عزیزم خیلی زوده ...

زیر یکسال نباید بدی

بقیه میگن خودتو بنداز تو چاه شما هم میندازین؟ شما خودتون دلتون میخاد از غذای سفره بدین بعدم غذای سفره پر روغن و ادویه اصلا برا بچه مناسب نیست

خیلی زوده

از ۹ ماه مجازه گلم اما هرجور خودت دوس داری

سوال های مرتبط