۶ پاسخ

بذار بلند بشه که بتونی ببندی یا ببافی،کوتاخ کنی پف میکنه،چتری هم اصلا نزن

نه بذار بلند بشه بهتره میبیندی همش خود بچه راحت میشه

نه اگه وز باشه چتری بالا میمونه بد میمونه

بزار بلند شه بنظرم بهتر بشههه
چتری هم تنوعه قشنگ میشع😍

دختر منم موهاش خیلی گره میخوره یکم فره ام هست چتری نمیزنم چون به نظرم به موهای لخت میاد
بعد حموم واسش روغن ارگان پنتن میزنم خیلی خوبه

الان چه مدل مو کوتاهدمد است من برای دخترم میخوام

سوال های مرتبط