اینم سونوی من
ازمایشمم جوابش دوشنبه میاد

تصویر
۴ پاسخ

چون سنوگرافیش دقیقه من ازاول سنوگرافی مو میرم همینجا پیش ملایی به من انتی گفت احتمال ۷۰ درصد پسر انومالی هم پسرشد

جنسیت رو احتمال چی داد؟؟؟

فکر کنم همه چیز نرماله خداراشکر

همه چیز خوبه
ولی جفت پایینه
طول سرویکس خوبه
ولی استراحت نسبی داشته باش
واسه منم جفتم پایین بوده نگفتن بهم
حدود یه هفتست تیرکشیدن واژن دارم
به دکترم گفتم گفت جفتت پایینه باید استراحت داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۶ ماهگی
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا ۴ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری