مال منم عین همین بود آمنیو دادم خداروشکر خوب بود اکثراشون خطای ازمایشگاهه خیالت راحت
ان تی بعضی وقتا آزمایشگاه ها خطا میزنن ان شاالله که چیزی نیست
چیزی نیست واسه خواهرمنم همین بود سالم سالم بود
نگران نباش عزیزم من انقدر سراین ازمایش استرس کشیدم که طول سرویکسم امد پایین ازمایش سلفری دادم هیچی نبود شما هم ازمایش و بده و نگران نباش
خوبه دیگ انتی
ن بابا هیچی نیست اگ آزمایش هم ندی مهم نیست خیالت راحت بچت سالمه
سلفری بده
برا منم ریسک زده بود منم دادم
ریسک سندروم داون رو مثبت زده باید سلفری یا امینوسنتز انجام بدی عزیزم
ولی نگران نباش این احتمالیه دقیق نیست
چیزی نیست سلفری بده خیالت راحت بشه
این یکی بچمم منتظرم ۱۰هفته بشه سلفری بدم به دکتر میکم ان تی ننویسه سلفری دقیقه هم جنسیتشو هم زودتر میفهمم
ریسکزده سلفری باید بدیانشالله ک چیزی نیست
برا فامیل ما سندروم داون ۱۰۰٪کفته بودن رفت امینو سنتز جواب سالم اومد الان بچش ۳سالشه من به ان تی اعتقاد ندارم برا منم سر بچه اولم درست نیومد سلفری دادم
ریسک سندروم داون رو مثبت زده
عزیزم نشون دکتر دادی چی گفت؟
من اطلاعی ندارم سردر نمیاره ولی ان شالله چیزی نیست خوبه جوابش
بایدسلفری بدی
مال من ۱به ۱۸۸بود سلفری دادم سالم بود نترس سلفری یا امینوسنتز بده خیالت راحت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.