من دیروز رفتم سونو انتی دکتر داپلر نوشته بود ۵۱۰۰ ازمایش ۲۵۰۰
سونو انتی هر شهر متفاوته قیمتا برا من هم ازمایش هم سونو۴تومن شد فک کن ۲تومن سونو شد یک و نیم سا بیشتر ازمایش البته دقیق دقیق یادم نیست اما تقریبی اینطوری بود
سونو۲۷۰۰,
ازمایش۱و خورده ای
سونو با دفترچه خدمات درمانی 1450
آزمایش 1650
سونو ان تی ۲۵۰۰ ازمایشش۱۸۰۰
من سونو رو ۱۸۰۰ دادم و آزمایششو ۳۶۰۰
من الان اومدم سونو ان تی
۲۹۵۰ ازم گرف
۵۷۰۰سونو
۱۷۰۰ازمایش
من بیمه دارم اما مرکزی که میرم قراداد نداره و آزاد حساب میشه
گفت سونو ۲۸۰۰ آزمایش ۱۸۰۰
البته که شهر با شهر و جایی که میری هم ممکنه قیمتا بالا و پایین باشه
بستگی به شهر و مرکز سونوگرافی ای که میرید داره
من سونوم شد ۴ تومن
آزمایش هم سلفری دادم شد ۱۴ تومن
جمعا ۱۸ تومن
هر دو باهم ۴۵۶۰ شد برام
من ازمایشمو اون موقع 2500 دادم سنومم 600اینا بود
سوال منم هست
سونو ۳/۲۰۰ آزمایش ۳/۸۰۰
منم سوالم هست بچه ها لطفا جواب بدین هر کی تازگی ها رفته
سونو انومالی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.