بچه ها کلا سونوی ان تی آزاد حساب میشخ با آزمایشش حتی اگ بیمه تکمیلی باشی؟

۶ پاسخ

آزمایش آزاده فک کنم ولی سونو بیمه قبوله

ازمایش ازاده

والا اون موقع که من باردار بودم انتی رو با بیمه تکمیلی جایی که قرارداد آنلاین داشت انجام دادم
یعنی آزاد حساب نشد برام

سونو آزاد اونم میتونی برگ بیمه بگیری

فکر کنم رسید ببری بهت میدن
آزمایش که رو بیمه تکمیلی حساب میشه

تکمیلی اول میپردازی بعدش میتونی ببری بیمه پس بگیری

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری