آزمایش آزاده فک کنم ولی سونو بیمه قبوله
ازمایش ازاده
والا اون موقع که من باردار بودم انتی رو با بیمه تکمیلی جایی که قرارداد آنلاین داشت انجام دادم
یعنی آزاد حساب نشد برام
سونو آزاد اونم میتونی برگ بیمه بگیری
فکر کنم رسید ببری بهت میدن
آزمایش که رو بیمه تکمیلی حساب میشه
تکمیلی اول میپردازی بعدش میتونی ببری بیمه پس بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.