بیمه تکمیلی البرز دارم
مثلا دو میلیون سونوم میشه یکو نیمشو میده
اره میده ...ولی باید ازاد بدی و فاکتورشو بگیری و فاکتور رو بدی به بیمه نامتون ..من دادم برگشت دادن بهم .هم ان تی رو هم سونو طول دهانه رحممو .هم ازمایش خون غربالگریمو
اره مدارکت رو بارگذاری کن بعضی تکمیلی ها میدن شانست شاید بدن
سلام گلم من ک تکمیلی ام میرم بیمارستان خصوصی که همونموقع کم بشه
از یک دهم هم کمتر میشه
ان تی ازاده انومالی نمیدونم سونوگرافی های دیگه رو بیمه میده
من فرستادم برا بیمه یه بخشیشو داد
نه عزیزم سونو هارو که اصلا بیمه قبول نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.