۳ پاسخ

من پرسیدم گفتن اگه توی انتی بنویسن خطرناک اونموقع بیمه بهش تعلق میگیره در غیر این صورت تعلق نمیگیره

باید ببینی آزمایشگاهی که میری با اون بیمه قرارداد داره یا نه نداشته باشه باید فاکتور بگیری هزینه رو بعدا از بیمه بگیری

آره عزیزم ولی یه درصد میگیرن، باید ببینی فرانشیزتون چنده
مثلا من۲۰درصد خودم دادم

سوال های مرتبط

مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهفتم بارداری