خانما این سونوی NT چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم کدوم سونو اراک خوبه بنظرت

نی نی احتمال نداد دختره ؟

همه چیز نرماله عدد انتی هم که خیلی خوبه

عزیزم جنسیت مشخص نشد؟

سلام بچها من ۵ماهم تموم شده وارد ۶شدم شکمم کوچیکه طبیعیه؟؟؟

همه چی خوبه که
حتی تیغه بینی هم تشکیل شده
ماشالله 🤍

سوال های مرتبط

مامان 👑 Shahan 👑 مامان 👑 Shahan 👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مانیار 😍✨ مامان مانیار 😍✨ هفته هفدهم بارداری