خانما جواب آزمایش NT چطوره

تصویر
۷ پاسخ

خب خداروشکر

خوبه ریسکی نداره
سالمه

نرمال عزیزم
هم ان تی خوبه
هم ریسک ها منفی

غربالگری منفی زده یعنی خوبه از منم همین نوشته بود

برا منن امشب اوند..فرستادم ببینم کسی هست بگه خوبه یا نه

کسایی که متوجه میشید میشه جواب بدین

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه ☺️ مامان پناه ☺️ ۲ ماهگی
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته چهاردهم بارداری