درحال نون تیری پختن پوشاک شیرخشک فرزند پروری

تصویر
۱۲ پاسخ

خودت بلدی نون بپزی؟

به به

چه راحته تو خونه میپزین؟

خدا قووت ماشا ﷲ

اوف خدا ببینم سارا چه کرده من امروز مثل زنا حامله هوس توچری کردم با روغن حیوانی ونون تیری داغ باماست محلی چی میشه ای خدا کاش بلدبودم بپزم .نوش جونت عشقم

ماشالله زرنگ

عزیزم نون تیرییییی وقتی اهواز دانشجو‌بودم قوت قالبم بود😅
چقد دوست داشتم

اخی.چه حس خوبی.خوش به حالت

خسته نباشی
به به نون تیری گرم
از یارا تاپیک گذاشتم

نوش جونتون

وایی خوشبحالت دلم خاست

خداقوت با دوتا کوچولو ماشاالله بهت

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی