من نخریدم نمیکنم قنداق هم علمی نیست
نینی تا ۳/۴ماهگی دستاش خیلی میپره ازخاب میندازش،دستاشو اروم ببندین خیلی خوبه خودشم راحتتر میخابه
من چسبی دارم برای گرمای دلش استفاده میکنم ولی دستاشونیمبندم
نه نکردم فقط بعضی وقتا که بدخواب میشه با شال دستاشو فقط میبندم
من نکردم اصلا چون تحقیق کردم شمام تحقیق کن براساس آگاهی خودت ببین باید چیکار کنی
برای بچه شما طرح امید دو میلیون دادن یا طرح یسنا چیزی بهتون میدن بجز یارانه
منم ده روز اول مامانم کهنه میبنده و قنداق میکنه تا دست و پاهاش صاف باشه بعدشم شاید من خودمم قنداق کنم فقط پاهاشو دوس ندارم پرانتزی بشه پاهاش مامانم منو داداشامو قنداق کردا برادرزاده هامم هیچکدوم پرانتزی یا کج نیس پاهامون
من دخترم وقنداق میکردم البته با روسری نخی فقط دستاشو میبستم وتا۷ماهگی موقع خابیدن باید قنداق میشد ولی پسرمو قنداق نکردم
نه عزیزم
خیلی خوبه عادتش بدی به قنداق راحت میخابن
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.