سلام مامانا
علت اینک دست و پام خیلی گرم میشه از چیه

۵ پاسخ

گرگرفتگی فک کنم

معده اس خواهر،فاموتدین بخور

منم خیلی حرارت بدنم بالاست

منم همینجوریم
شبا میرم دست و پاهامو با آب سرد میشورم
گردنمو آب سرد میزنم بلکه یکم خنک بشم

قدیمی ها میگن دو‌ نفسه ای گرم‌میشی
من انقد داغ میشم تو این هوای سرد در و پنجره هارو باز می‌زارم جلو در میخابم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خشگل خانم مامان خشگل خانم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری