خانما آد بهداشت خوبه ب بچم بدم؟

۴ پاسخ

نه نده،بچه منو مستعد رفلاکس‌کرد،بخاطر اسانسشون مستعد رفلاکس‌میکنن،چون بچه های این سنی همه مستعد این قضیه هستن,ولی وقتی آد کامویت بهش دادم خیلی بهتر شد، به نظرم برای پیشگیری کامویت بده

فقط یادت باشه اگه میخوای از بیرون بگیری پدیابست بگیر
من یوروویتال گرفته بودم انداختم دور چون پرتقالی بود دور دهان بچمو قرمز میکرد

ایرانیه من ندادم

ارع بده

سوال های مرتبط

مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی