نه نده،بچه منو مستعد رفلاکسکرد،بخاطر اسانسشون مستعد رفلاکسمیکنن،چون بچه های این سنی همه مستعد این قضیه هستن,ولی وقتی آد کامویت بهش دادم خیلی بهتر شد، به نظرم برای پیشگیری کامویت بده
فقط یادت باشه اگه میخوای از بیرون بگیری پدیابست بگیر
من یوروویتال گرفته بودم انداختم دور چون پرتقالی بود دور دهان بچمو قرمز میکرد
ایرانیه من ندادم
ارع بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.