این ویتامین آ د خوبه بدم ب بچم؟

تصویر
۱۲ پاسخ

خوبه ولی باید ببینی بچت میخوره چون دختر منم به محض اینکه بهش میدادمش اوق میزد بالا میاورد

آره منم همینو میدم . پسرم پرتغالیشو اصلا دوست نداشت موزی گرفتم

آره عالیه این خارجیه به هیچ عنوان قطره ایرانی ندین مخصوصا قطره آهن

من دادمش پرید تو گلو داشت خفه میشد ندادمش

عالیه

بچه ی من دوس نداشت
مارک آدسول رو بیشتر دوس داره

منم اولا میدادم دخترم خوشش اومد
الان همونی که بهداشت میده رو میدم

آره بچه من خوب می خوره دوس داره طعمشو موزیه

عالی عزیزم

اره خیلی
ولی بعداز هربار مصرف قطره چکون رو دربیار بشور نزار بمونه روش

خوبه ولی بچه ی من اصلا دوسش نداشت، اجبارا یک سومش رو ریختم دور

خوبه منم ازهمین میدادم ولی چربه باید ببینی بچت دوست داره یا نه
پسر من دوست نداشت دکتر به جاش مولتی ویتامین نوشت که بهش بدم

سوال های مرتبط

مامان پرنیان وپریماه💎💎 مامان پرنیان وپریماه💎💎 ۶ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان مامان سلما مامان مامان سلما ۵ ماهگی