خانما این قطره آد رو ب دخترم بدم خوبه

تصویر
۷ پاسخ

اپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

بله خوبه پسر من خیلی دوس داره یک سی سی میدم بازم میخواد😁

طعمش خوب نیس یکم تلخه پسر من خیلی بد میخورد ولی مال بهداشت شیرینه دوس داره

من اینو بهداشت داده بهم ولی خودمم خارجی شو گرفتم جفتشو خورد😂یعنی هیچ‌فرقی ندارد فقط طعم خارجی بهتره که دختر من جفتشم میخوره

باید ببینی نی نی طعمشو دوست داره یا نه وگرنه قطره های آ د با هم تفاوتی ندارن. فقط نی نی جون باید طعمو بپسنده

پسر من دوست نداشت

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی