خانما این قطره آد خوبه بگیرم برا دخترم

تصویر
۵ پاسخ

پسر من عاشقشه، بار اول که دادم بهش دیگه سینه‌مو نمیگرفت همش قطره میخواست😂

اینو بهداشت به من داد اصلا استفاده نکردم . پدیا بست گرفتم

من اصلا ویتامین رو بهش ندادم یادم می‌ره مشکل داره براش ندم

آره خوبه من الان سه ماهه اینو میدم پسرم مزه شو دوس داره خوب میخوره

اینو بهداشت میده. برا پسرم داد گفت بده هر روز بهش

سوال های مرتبط

مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی