خانوما این قطره آد خوبه برای دخترم گرفتم

تصویر
۱۲ پاسخ

اره منم همینو میدم دخترم

اره ولی اگه رفلاکس داره باید بدون طعم بدب
کامویت و and اسانس ندارن

اره منم از همین میدم

اره خوبه

عالیه منم از همین میدم ب پسرم

اره عالیه

منم قطره خارجی گرفتم ولی هروقت میدم پسرم دل درد میشه اگه قطره ای که دل درد نکنه دارین عکس بدین لطفا

عاالیه

اینایی که بهداشت میده خوب نیس؟

اره میگن عالیه قیمتش چند!؟

عالیه عالی

منم همینو میدم

سوال های مرتبط

مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی