این قطره آد خوبه؟

تصویر
۱۵ پاسخ

من ماه پیش اینو دادم خوب بود، با طعم موز هست

منم تازه گرفتم دقیقا همینه

اره به‌پیشنهاد دکتر میدم با اون قطره مزخرف بهداشت خفه شد بچم دیگه از اون به بعد همین میدم

من دکتر گفت ۱سی سی بده قیمتشم ۱۸۹بود گرفتم اون ماه

اره متخصص ب دخترم داده عالیه

عالیه

ارع خوبه

اره خوبه،ببین ماه پیش دادم،اللن بهداشت داده اونو میدم،،،۱۹۰ایناست

اشکال نداره هرماه عوض کنم قرطرشو

بله منم همینو میدم

عالیه

چند گرفتی اسمش چیه

اره اگه بچت رفلاکسیه نصف صبح بده نصف عصر

طعم موز بچه ها دوست دارن

بله منم همینو به دخترم میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی
مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی