من ماه پیش اینو دادم خوب بود، با طعم موز هست
منم تازه گرفتم دقیقا همینه
اره بهپیشنهاد دکتر میدم با اون قطره مزخرف بهداشت خفه شد بچم دیگه از اون به بعد همین میدم
من دکتر گفت ۱سی سی بده قیمتشم ۱۸۹بود گرفتم اون ماه
اره متخصص ب دخترم داده عالیه
عالیه
ارع خوبه
اره خوبه،ببین ماه پیش دادم،اللن بهداشت داده اونو میدم،،،۱۹۰ایناست
اشکال نداره هرماه عوض کنم قرطرشو
بله منم همینو میدم
عالیه
چند گرفتی اسمش چیه
اره اگه بچت رفلاکسیه نصف صبح بده نصف عصر
طعم موز بچه ها دوست دارن
بله منم همینو به دخترم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.