مامانا این قطره ا د خوبه

تصویر
۸ پاسخ

این غلیظه دخترم همش خفه میشد اینو میخورد من ویوا کیدز طعم هلو میدم خیلی راحت میخوره

منم همینو میدم میخوره خوبه دوست داره

من میدم باهاش اوکیم خوبه

من به پسرم میدم اسهال میشه

بله.

منم به بچم میدم خوبه بقیه قطره نمیوفتاد بهش

ارههه

غلیظ ب بعضیا نمیفته بالا میارن یا دل درد میشن
کیدزی ا د بخر عالیه

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی
مامان 💓💞آب نبات🍭💓 مامان 💓💞آب نبات🍭💓 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان شیرین عسلا مامان شیرین عسلا ۱۴ ماهگی
مامان حسام🧿 مامان حسام🧿 ۷ ماهگی
مامان رقیه‌حلما💗 مامان رقیه‌حلما💗 ۱۱ ماهگی