این قطره آ د خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

آره دخترم طعمشو دوست داشت
اینبار یکی دیگ دکتر نوشت

اگه رفلاکس داره بچت اینو بهش نده رفلاکس رو تشدید میکنه بخاطر اسانسش

بله عالی

باله عزیزم جزوه یکی از شرکت های خوب این قطره

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی