خانم ها این قطره ویتامین آ د خوبه ؟ بنظرتون

تصویر
۷ پاسخ

پدیابست خوبه

اد دخترم یادم رفته بود خوبه اینجا دیدم خخخ

منم همین میدم ولی حس میکنم از وقتی اینو میخوره اشتهاش کم شده

اینو بهداشت به منم داده

منم همینو میدم ولی از کجا بفهمم خوبه یا نه

والا من هردفعه میرم داروخانه یکی جدیدشو میده
آخرش نفهمیدم کدومش خوبه

پدیابست و یوروویتال خوبن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان پسرقشنگم👼💙☃️ مامان پسرقشنگم👼💙☃️ ۱۷ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی