خانما این قطره آ د خوبه برا بچم ؟

تصویر
۹ پاسخ

بهداشت اینو داد بهم به پسرم نساخت چون چرب بود اما پدیابست گرفتم خوبه پسرمم طعمشو دوست داره

اینو بهداشت به من داد توی ترکیباتش هیچ اثری از ویتامین نبود ولی توی خارجیا نوشته مثل ویتامین آ و دی و اینا منم بهش ندادم

اره خوبه

از برند ویواکیدز بگیر خوشمزست قطره آ-د ش

خارجیش چی طوریه عکس دارین

اینا بد نیستن فقط خیلی چربن ممکنه بچه دل درد بشه من از اینا بهداشت دادم بچم خیلی دل درد شد بردم دکتر گفت چربه قطره های بهداشت هضمش سخته برا بچه ولی خارجیا آبکی تره

منم همینو میدم تو داروخانه هم ازادش رو میفروشند همین مارک اگه خوب نبود که داروخانه نمیاورد

من اولش برای بچم خارجی گرفتم و دارم بهش میدم، بعد که رفتم بهداشت اینو بهم داد حالا از خودش تموم بشه اینو میدم بهش
فکر نکنم بد باشه

اینارو بهداشت میده خارجی بدین بهتره

سوال های مرتبط

مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۷ ماهگی
مامان ماهوین مامان ماهوین ۱۴ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان اهورا🤍 مامان اهورا🤍 ۷ ماهگی
مامان آمال ♥️ مامان آمال ♥️ ۱۳ ماهگی