این قطره اد خوبه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

عالیه من پسرم خیلی دوسش داره

عالی من راضیم

قطره اد پدیا بست میدم خیلی دوسداره عالیه مزه موز
پرتغالی دوس نداره
مولتی ویتامین میدمش بدش میاد😂

از نظر من عالیه و پسرم خیلی دوسش داشت

عالیه من اونموقع که آد میداوم همینو میدادم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی
مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی