خانما این قطره آد رو گرفتم. واسه کیان خوبه ؟

تصویر
۴ پاسخ

ببخشید این قطره یخچالیه یانه؟؟
اخه منم دارمش

من از این میدادم راًضی بودم اذیت نمیکرد

من بهداشت یه قطره معرفی کرد شوهرم گرفتش ا د بود

من از این میدم ندادم نمیدونم اما از این راضیم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی
مامان عسلچه🍯💛 مامان عسلچه🍯💛 ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی