بعصی بچهاخوب میخورنش بعضی نه
پسر من دوست نداشت
من تا همین چندروز پیش میدادم
الان a n d میدم
دختر من یا خوردنش همش سرفه میکرد دیگه نخورد
پسر من طعمش دوس نداشت تف میکرد بیرون
رفلاکس پسر منو تشدید کرد دیگه ندادم
من and میدادم خیلی راضی بودم دخترمم طعمشو دوست داشت
منم همینو میدم
عالی من از اون بە پسرم میدادم خوبم میخورد
منم همینو میدم طعم موزه
من تا سه ماه نیم دادم بعد دکتر گفت دیگه کافیه مولتی ویتامین پدیا بست بده داخلش آ د داره پرتقالیه زیاد خوشش نمیاد ولی خوبه از آ د راضی بودم
منم از این مارک به بچه ام میدم منخصص براش نوشته
خوبه ولی پسر من اصلا نخوردش طعمش رو دوست نداشت
من ک میدادم تا پریروز
الا مولتی پدیا بست میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.