۴ پاسخ

پدیا بست واسه دختر من نساخت هر بار میدادم بالا میاورد الان ویواکیدز میدم خیلی خوبه

اد پدیا خیلی بدمزس آد and خیلی خوشمزس اینو امتحان کن

به بچه منکه نساخت
آد پدیابست،کامویت،آدسول رفلاکسشو بی نهایت شدید تر میکرد
ویوا کیدز میدم خیلی راضی ام
البته با فاصله از شیر باشه هم قبلش هم بعدش

من قبلنا مولتی میدادم دکتر گفت اد بده الان احساس میکنم نفخ داره بیشتر

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان سوگند🐣 مامان سوگند🐣 ۱۲ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓 مامان توت فرنگیم🍓 ۱۱ ماهگی