پدیا بست واسه دختر من نساخت هر بار میدادم بالا میاورد الان ویواکیدز میدم خیلی خوبه
اد پدیا خیلی بدمزس آد and خیلی خوشمزس اینو امتحان کن
به بچه منکه نساخت
آد پدیابست،کامویت،آدسول رفلاکسشو بی نهایت شدید تر میکرد
ویوا کیدز میدم خیلی راضی ام
البته با فاصله از شیر باشه هم قبلش هم بعدش
من قبلنا مولتی میدادم دکتر گفت اد بده الان احساس میکنم نفخ داره بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.