قطره اد پدیابست خوبه؟

۶ پاسخ

آره عزیزم عالیه

نخر اصلا، ۳روزه بهش دادم پدرم دراومده شیر بالا میاره اونم زیاد. رفلاکس گرفته

منم همینو میدم

اره

اره منکه از اول تا الان همین مارکو دادم بهش

.عالیه

سوال های مرتبط

مامان سوگند🐣 مامان سوگند🐣 ۱۲ ماهگی
مامان آرهان🩵 مامان آرهان🩵 ۱۵ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓 مامان توت فرنگیم🍓 ۱۱ ماهگی