۶ پاسخ

ای ان دی بهتره

ای ان دی عالیه

من پدیابست میدم یبوست نشده

من ای ان دی استفاده میکنم خوبه

اول ای ان دی بعد پدیا میگن خوبه

من ب دخترم پدی میدم یبوست نشده
بهش پدی لاکت هم میدی ؟

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۶ ماهگی
مامان سوگند🐣 مامان سوگند🐣 ۱۲ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۷ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی