خانما این آد گرفتم خوبه ؟

تصویر
۵ پاسخ

آره خیلی خوبه

این آد رو هم میشه به نوزاد دو ماه داد

عه منم دیشب از این گرفتم فکر کنم ۱۸۰ بود

اره خوب

خیلی خوبه بچه ها دوس دارن

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی