این مارک قطره آ-د خوبه؟

تصویر
۶ پاسخ

اره پسر من دوسش داشت

خوشمزه اس موزیه

خیلی چربه من خفه میشد

من به دخترم اینو میدادم ولی بچه دومم این رفلاکسش رو بیشتر میکرد روغنیه

اگه بچت هر آد ای رو نمیخوره براش ویواکیدز با طعم هلو بگیر بهترینه

نه خیلی چربه من دخترم اذیت میشد

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی