مامانا چه مارک قطره آد تلخیش کمتره

۶ پاسخ

ادسول عالیه موزی

من پدیا بست میدادم خوب بود الآنم مولتی آویفر میدم

آدسول بهداشت تلخ نیست موزی
یورو ویتال من الان میدم به پسرم اینم خوبه زیاد تلخ نیست پرتقالیه

کامویت مشکلات گوارشیش کمتره
پدیا بستم خیلی ملایمه

ویواکیدز خیلی خوبه دخترم دوسش داره پدیا بست اصلا خوشش نیومد

کامویت اصلا طعم نداره خوبه

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان هیراب مامان هیراب ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی
مامان دلنیا خانوم مامان دلنیا خانوم ۱۷ ماهگی