۲ پاسخ

با احترام عزیزم بله فرق داره شما قطره رایگان مرکز بهداشت و با قطره ۲۰۰ تومنی یکی میدونی پس اگر فرق نداره چرا بهداشت خارجی نمیده

اصلا مارک مهم نیست.همه آد ها یه مقدار دوز مشخص دارن برای نوزاد

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان هیراب مامان هیراب ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۶ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۵ ماهگی
مامان دلنیا خانوم مامان دلنیا خانوم ۱۷ ماهگی
مامان آسمان مامان آسمان ۱۷ ماهگی