من به پسر بزرگم میدم دوسش داره و کوچیک ندادم ولی دیدم بچه ها دوسش ندارن
دختر من خوب میخوره
خیلی چرب و تلخه
خوب نیست پسر من بالا میاورد ویواکیدز خیلی خوبه
خیلی خوبه دختر من راحت میخوره
خوبه من میدم
خوبه بعداز شیر خوردن بلافاصله ندید .حداقل یه ربع بهدش بدین.
خوبه من ب دخترممیدم
خوبه ولی دختر من بالا میاره
چرب و غلیظه
خوبه فقط یه خورده چربه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.