خانوما قطره آ.د مارک پدیا بست چطوره؟

۱۱ پاسخ

من به پسر بزرگم میدم دوسش داره و کوچیک ندادم ولی دیدم بچه ها دوسش ندارن

دختر من خوب میخوره

خیلی چرب و تلخه

خوب نیست پسر من بالا میاورد ویواکیدز خیلی خوبه

خیلی خوبه دختر من راحت میخوره

خوبه من میدم

خوبه بعداز شیر خوردن بلافاصله ندید .حداقل یه ربع بهدش بدین.

خوبه من ب دخترم‌‌میدم

خوبه ولی دختر من بالا میاره

چرب و غلیظه

خوبه فقط یه خورده چربه

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی