ای ان دی
به پسرم بزرگمم همین و دادم راضی بودم
ولی اون موقع قطره اش یجوری بود که اصلا نمیپرید تو گلو بچه ولی الان نه
پدیابست
من ویوا کیدز شنیدم خوبه
من ویوا کیدز شنیدم خوبه
من ویوا کیدز شنیدم خوبه
من ویوا کیدز شنیدم خوبه
پسر من با پدیا بالامیاورد و عق میزد. یورو ویتال دوست داره ولی و اوکیه باهش
نوزاد من با جفتش بالا میاورد . یووروویتال دادم بالا نیاورد . رفلاکس پنهان داره دخترم
دکتر برای بچه ی من andنوشت چون رفلاکس داشت تنها قطره ای بود که بالا نیاورد
برا پسرم پدیا بست هست خیلی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.