قطره آد مارک پدیا بست بخرم یا and؟
که بالا نیاره.

۱۰ پاسخ

ای ان دی
به پسرم بزرگمم همین و دادم راضی بودم
ولی اون موقع قطره اش یجوری بود که اصلا نمیپرید تو گلو بچه ولی الان نه

پدیابست

من ویوا کیدز شنیدم خوبه

من ویوا کیدز شنیدم خوبه

من ویوا کیدز شنیدم خوبه

من ویوا کیدز شنیدم خوبه

پسر من با پدیا بالامیاورد و عق میزد. یورو ویتال دوست داره ولی و اوکیه باهش

نوزاد من با جفتش بالا میاورد . یووروویتال دادم بالا نیاورد . رفلاکس پنهان داره دخترم

دکتر برای بچه ی من andنوشت چون رفلاکس داشت تنها قطره ای بود که بالا نیاورد

برا پسرم پدیا بست هست خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی
مامان هیراب مامان هیراب ۷ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی