عزیزان قطره ا. د یبوست میاره؟

۷ پاسخ

نه نمیاره

من آدسول میدم تا میدم شکمش کار میکنه

نه اصلا

دختر من ک اسهاله چند وقته

مارک یوروویتال خوبه من میدم یبوست نمیشه حداقل روزی دوبار شکمش کارمیکنه

من قطره آد عوض کردم یدونه روغنی کرفتم یبوستش بهتر شد نمیدونم بخاطر اونه یا چون غذا شروع کردم

بله میگن میاره

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان نورا💝 مامان نورا💝 ۴ ماهگی
مامان قشنگ مادر مامان قشنگ مادر ۱۵ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۶ ماهگی