نه نمیاره
من آدسول میدم تا میدم شکمش کار میکنه
نه اصلا
دختر من ک اسهاله چند وقته
مارک یوروویتال خوبه من میدم یبوست نمیشه حداقل روزی دوبار شکمش کارمیکنه
من قطره آد عوض کردم یدونه روغنی کرفتم یبوستش بهتر شد نمیدونم بخاطر اونه یا چون غذا شروع کردم
بله میگن میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.