مامانا قطره آد پدیا بست خوبه؟

۱۰ پاسخ

آره من می‌دادم دوست داشت پسرم
بعد ۴۰ روز دکتر گفت مولتی ویتامین بخوره چون یبوست بود یه کم

خوبه

اره دکتر گفت به من عالیه ولی دختر من هروقت میخورد بالا میاورد🥲

منم پدیا بست میدم عالیه

آره من راضی بودم آد همیشه پدیا بست دادم

دختر من میخورد کف میکرد ،سر گلوش خلط جمع میسد

اره بهترینه

عالی

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی