۳ پاسخ

منم پدیا میدم یه مدته ولی حی میکنم بی قرارش میکنه و رفلاکسشو بدتر نمیدونم تا چه حد حسم درسته

من پدیا بست میدم

من همینو میدم

سوال های مرتبط

مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان حامی کوچولو🧿💙 مامان حامی کوچولو🧿💙 ۱۶ ماهگی