مامانا کیا ب بچه هاشون این قطره آد میدین خوبه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

منم از این گرفتم هنوز اونیکی تموم نشده اینی که میدادم قیافه اش یه طوری میکنه تف میکنه

منم دقیقأ همینو بهش میدم خیلی خوبه

من پدیا بست میدم خیلی خوبه

بهداشت ب ما کلا نمیده میک نداریم میگم خداروشکر🤣🤣من طعم موزشو گرفتم خیلی دوست داره

منم همین رو میدم ، بچه ام طعمش رو دوست داره و میخوره

من اینو میدم خارجی‌ه

من میدم خیلی خوبه طعم هلو هم بود دخترم خیلی دوست داره

من پدیا میدم

مال بهداشت گیر میکنه گلو بچه ... همین خوبه رقیقه

من میدم.
داروخانه گفت خوبه و خارجیه.
نسبت به ایرانی خیلی از این راضی ام

من همینو میدم. خارجی هست خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی