فرزند پروری
پوشاک

تصویر
۱۰ پاسخ

خوب برو اگه مشکلی باهاشون نداری چند روز قبل عروسی برین تا شوهرتم پیش خانوادش باشه دلتنگشونه

حالا شاید تا اونموقع شرایط بهتر شد

ان شاءالله جنگ تموم شده باشه من بودم میرفتم

بخاطر شوهرتم شده برو انقد بهت احترام میزاره دوساله خانوادش ندیدع سخته

حالا تا اردیبهشت خیلی مونده

خب دیکه بخاطر شوهرت برو ،مسافت درسته زیاده ولی خب سالی یه بار قابل تحمل،من ۸سال تهران خانواده ام خوزستان هر چند ماه میومدم و میرفتم

نترس جاده ها امنن.فقط بد موقع نزنید به جاده

شما ترس جاده دارید هیچ سفر نمیرید ؟

میرفتم چیزی نیست

عزیزم اگر استرس هم داری دو ساله نرفتی یه وقتایی باید به خودت سختی بدی شوهرت خیلی بهت احترام گذاشته

سوال های مرتبط

مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی