۷ پاسخ

اسم این چیزای آرایشی که میگین من نمیدونم و بلد نیستم بخدا 🥺 منم. همیشه دلم میخاد کرم خوب داشته باشم یوقتایی نرم آرایشگاه...پوستم سبزه اس ..زیاد اهل آرایش مثنیستم خیلی کم

پرایمر بزن قبل کرم پودر نماسه

لنز و کانسیلرم بخر با کش لیفت شقیقه که ابروهات بره بالا انگار رفتی ارایشگاه

من همیشه خودم تو خونه آرایش میکنم سایه ها خفن و کانتورینگو اینهام میزنم😌🤣

یدونه شاین بگیر خیلی عالی میشه چشمات

اگه خوب ارایش میکنی کانتور کانسیلر بجا پنکیک پودر فیکس بزن مژه هم بذار هایلایتر

کانتور کانسیلر

سوال های مرتبط

مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی
مامان تیام👼 مامان تیام👼 ۳ سالگی